Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 09.12.2016, 16:28

Початкова освіта
міста Суми

Вхід на сайт
Меню сайту
Пошук
Друзі сайту
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти і науки Сумської міської ради
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Батькам

    Видатний російський педагог К. Д. Ушинський писав: «Читати — це ще нічого не означає, що читати і як розуміти те, що читаєш,, — ото у чому суть справи».
      Потрібно, щоб хороша книга зустріла читача, який уміє вникнути в її зміст, глибоко зрозуміти думки автора. «Літературі так само потрібні талановиті читачі,— підкреслював С. Я. Маршак, — як талановиті письменники. Саме на них, на цих талановитих, чуйних читачів, які володіють творчою уявою, і розраховує автор, коли напружує всі свої душевні сили в пошуках точного образу, правильного повороту подій, вірного слова».
    Діти гостро сприймають прочитане. Співчуття героям творів у них гостріше, ніж у дорослих. Діти іноді пишуть листи улюбленим героям, вони впевнені, що це живі, реально існуючі люди. Вони володіють їхніми думками і слугують зразком поведінки.
     

    Найголовніше правило, як стверджують психологи, звучить так: «помилка не повинна фіксуватися у свідомості». Якщо дитина запитує, як пишеться слово, відразу говоріть правильно. Неприпустимі фрази типу: «тут пишеться не «а», а «о». Намагайтеся регулярно проводити вдома диктанти хоча б із вправ підручника. Якщо в дитини виникають труднощі або вона вже виводить неправильну літеру, ви, стоячи за її спиною, неголосно підказуйте: тут «о» або тут «є». Не акцентуйте увагу на неправильному написанні, фіксуйте тільки правильне.


    З перших же днів нового навчального року школа висуває свої вимоги з усією категоричністю, і щаслива та дитина, що може знайти опору в рішенні своїх шкіль-них проблем у власній родині. Насамперед тут потрібно говорити про душевне благополуччя дитини. Зв'язок його зі шкільними успіхами очевидний і взаємний. Навряд чи підуть добре справи в школяра, якщо він засмучений, ображений. Тому перше, що необхідно зробити, — це особливо уважно поставитися до родинного психологічного клімату. Нервозний пресинг паралізує волю дитини, сконцентрує її увагу на реакції дорослих, яка загрожує їй лихом, відверне від ділового змісту шкільних проблем. Отже, перша умова шкільних успіхів — дитина повинна чітко усвідомлювати, що батьки її люблять, вона дорога для них.


    Кілька порад батькам

    Початок навчання дітей у школі завжди піднімає багато питань. Яким воно буде для малюків? Як вони адаптуються в новому житті? З яким настроєм почнуть навчання? Питання, які непокоять усіх: і вас, і, звичайно, нас.

    Сьогодні нам хотілося б поговорити не стільки про дітей, скільки про нас, дорослих, про наше ставлення до їхніх успіхів та невдач, подумати разом, чи розуміємо ми, що наша підтримка допоможе дитині виріши­ти шкільні проблеми.


    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz