Форми і прийоми оцінювання навчальної діяльності першокласників
30.09.2012, 03:19
1. Схвалення, підбадьорювання, зауваження виражені словесно й за допомогою міміки, жесту, модуляції голосу, аплодисментів. 2. Розгорнуте словесне одівання виконаної роботи. 3. Перспектива й відстрочена оцінка (роз’яснення за яких умов учень може досягти успіху). 4. Аргументована само- і взаємоперевірка. 5. Виставка дитячих робіт із будь-якого виду діяльності (зошити, вироби, малюнки). Оцінювання здійснюється самими учнями . 6. Ігрова оцінка – нагородження переможців різними ігровими атрибутами (медалі «Кмітливий математик», «Обдаровані пальчики», «Читайлик», «Чарівна ручка», «За старання і уважність», «За успіхи», «Найкращий співак», «Юний артист»). 7. «Золотий стілець» (відзначення активності учнів на уроці, творчі, нестандартні відповіді). 8. «Веселковий стілець» (самооцінка результатів своєї роботи учнями, фіксація емоційного стану першокласників). 9. Папка «пошани» (інформація про ефективність роботи в зошиті, шляхи досягнення успіху). 10. Скарбничка успіхів (фотоальбом). 11. Книжечка першокласника (фішками фіксується досягнутий учнем рівень сформованості компетентності).