Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 27.04.2024, 17:19

Початкова освіта
міста Суми

Вхід на сайт
Меню сайту
Пошук
Друзі сайту
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти і науки Сумської міської ради
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » Архів матеріалів
    « 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 10 »

    Навчаємося вчити по-новому

    В Україні проголошено курс на підвищення якості природничої освіти
    У новому Державному стандарті початкової школи посилено природничу складову навчального плану, зокрема, введено нову освітню галузь «Природознавство».  Предмет «Природознавство» в початковій школі має велике значення для розвитку особистості молодшого школяра. Знання про природу розвивають ерудицію, світогляд, мислення, мовлення, волю, почуття, уяву, творчі та дослідницькі здібності, спостережливість, екологічну культуру, позитивні моральні якості, навички навчальної праці, різноманітні теоретичні й практичні способи пізнавальної діяльності, сприяють успішній адаптації в навколишньому середовищі.

    12 вересня 2013 року на базі ЗОШ  № 23 відбувся науково-практичний семінар «Використання засобів навчання на уроках природознавства в початковій школі», який зібрав більше 200 учителів початкових класів шкіл міста. У семінарі взяла участь автор підручника «Природознавство», кандидат географічних наук, завідувач кафедрою природничо-математичних дисциплін Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Гільберг Тетяна Георгіївна. Вона ознайомила вчителів із основною метою курсу «Природознавство», особливостями організації вивчення програмового матеріалу, змістом підручника, робочого зошита, посібника для вчителя.

    Вивчення курсу «Природознавство» в початковій школі не обмежується формуванням у дітей уявлень про природу та її компоненти. Уроки природознавства покликані виховувати в школярів повагу до праці, формувати певні трудові вміння і навички. Особливу увагу слід приділяти вихованню в учнів відповідальності за збереження навколишнього середовища як важливого фактора існування людини.

    Гільберг Т.Г.  зазначила, що раціональне використання засобів навчання на уроках природознавства в початкових класах – це змістове й емоційне підживлення процесів сприймання, мислення, пам`яті учнів.  Поєднання традиційних метод ... Читати далі »

    Переглядів: 522 | Додав: dadonova | Дата: 18.06.2014


    Основи ігрової майстерності

    Увесь день для учителів початкових класів пройшов під знаком позитивної гри, у домашній, теплій атмосфері.

    31 жовтня на базі ССШ № 2  м. Суми було проведено науково-теоретичний семінар за участю к.п.н., доцента Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди Шуть Миколою Миколайовичем.

            Він ігромайстер, уміло поєднує теорію та практику в одне ціле. Учителі багато й по-різному грали, шикувались у райдугу, дарували серця та повітряні поцілунки, змагались, веселились і раділи. Серед багатьох ігор кожен знайшов саме те, що шукав для ефективного навчання та виховання дітей молодшого шкільного віку.



    Переглядів: 568 | Додав: dadonova | Дата: 02.10.2013


    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz