Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 04.12.2016, 17:15

Початкова освіта
міста Суми

Вхід на сайт
Меню сайту
Пошук
Друзі сайту
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти і науки Сумської міської ради
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2014 » Червень » 18 » В Україні проголошено курс на підвищення якості природничої освіти
    12:15
    В Україні проголошено курс на підвищення якості природничої освіти

    Навчаємося вчити по-новому

    В Україні проголошено курс на підвищення якості природничої освіти
    У новому Державному стандарті початкової школи посилено природничу складову навчального плану, зокрема, введено нову освітню галузь «Природознавство».  Предмет «Природознавство» в початковій школі має велике значення для розвитку особистості молодшого школяра. Знання про природу розвивають ерудицію, світогляд, мислення, мовлення, волю, почуття, уяву, творчі та дослідницькі здібності, спостережливість, екологічну культуру, позитивні моральні якості, навички навчальної праці, різноманітні теоретичні й практичні способи пізнавальної діяльності, сприяють успішній адаптації в навколишньому середовищі.

    12 вересня 2013 року на базі ЗОШ  № 23 відбувся науково-практичний семінар «Використання засобів навчання на уроках природознавства в початковій школі», який зібрав більше 200 учителів початкових класів шкіл міста. У семінарі взяла участь автор підручника «Природознавство», кандидат географічних наук, завідувач кафедрою природничо-математичних дисциплін Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Гільберг Тетяна Георгіївна. Вона ознайомила вчителів із основною метою курсу «Природознавство», особливостями організації вивчення програмового матеріалу, змістом підручника, робочого зошита, посібника для вчителя.

    Вивчення курсу «Природознавство» в початковій школі не обмежується формуванням у дітей уявлень про природу та її компоненти. Уроки природознавства покликані виховувати в школярів повагу до праці, формувати певні трудові вміння і навички. Особливу увагу слід приділяти вихованню в учнів відповідальності за збереження навколишнього середовища як важливого фактора існування людини.

    Гільберг Т.Г.  зазначила, що раціональне використання засобів навчання на уроках природознавства в початкових класах – це змістове й емоційне підживлення процесів сприймання, мислення, пам`яті учнів.  Поєднання традиційних методів із сучасними формами та засобами навчання на уроках природознавства в початковій школі сприяє швидкому «входженню» учнів у предмет на уроці, відкриває кращі можливості для використання наочності, технічних засобів навчання, створює умови для цікавої організації позаурочної діяльності учнів.

    Семінар закінчився цікавою прес – конференцією. Педагоги ділилися своїми напрацюваннями, розкривали секрети творчої діяльності. Важливість цього заходу важко переоцінити, адже зустріч дала можливість педагогам подивитися на проблему викладання предмета «Природознавство» абсолютно по-новому, спробувати вийти за рамки стереотипних дій і способів навчання, не зупинятися на шляху творчого пошуку.

     Творча група вчителів початкових класів ССШ №7

    Переглядів: 196 | Додав: delf | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]

    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz